مدرس سرمایه گذاری کسب وکار اقتصاد

سالها تجربه در کسب و کار واقعی ، اقتصاددان ، نویسنده , مدرس دوره های سرمایه گذاری ، اقتصاد برای مدیران و اقتصاد بازار مسکن ، کارشناس صدا و سیما راههای ارتباطی تلفن 09123542497 , اینستاگرام Instagram.com/saboori.holding،

مدرس سرمایه گذاری کسب وکار اقتصاد

سالها تجربه در کسب و کار واقعی ، اقتصاددان ، نویسنده , مدرس دوره های سرمایه گذاری ، اقتصاد برای مدیران و اقتصاد بازار مسکن ، کارشناس صدا و سیما راههای ارتباطی تلفن 09123542497 , اینستاگرام Instagram.com/saboori.holding،

  • ۰
  • ۰

 مدرس حرفه ای سرمایه گذاری ، اقتصاد ، کسب وکار ، بازار مسکن و بازارهای موازی دکتر امیر صبوری

نوآوری چیست؟

  نوآوری و خلاقیت اغلب به صورت مترادف به کار می روند.  در حالی که مشابه هستند، یکسان نیستند.  استفاده از خلاقیت در تجارت مهم است زیرا ایده های منحصر به فرد را پرورش می دهد.  این تازگی جزء کلیدی نوآوری است.

  برای اینکه یک ایده نوآورانه باشد، باید مفید نیز باشد.  ایده‌های خلاق همیشه به نوآوری منجر نمی‌شوند، زیرا لزوماً راه‌حل‌های مناسبی برای مشکلات ایجاد نمی‌کنند.

  به زبان ساده: نوآوری محصول، خدمات، مدل کسب و کار یا استراتژی است که هم جدید و هم مفید است.  نوآوری ها نباید پیشرفت های بزرگی در فناوری یا مدل های تجاری جدید باشند.  آنها می توانند به سادگی ارتقاء خدمات مشتری یک شرکت یا ویژگی های اضافه شده به یک محصول موجود باشند.

  ایده های تجاری خود را به واقعیت تبدیل کنید دوره های گواهی ما را کاوش کنید
  انواع نوآوری

  نوآوری در کسب و کار را می توان به دو دسته تقسیم کرد: پایدار و مخرب.

  نوآوری پایدار: نوآوری پایدار فرآیندها و فناوری‌های سازمان را برای بهبود خط تولید آن برای یک پایگاه مشتری موجود افزایش می‌دهد.  این معمولاً توسط مشاغل فعلی که می خواهند در بالای بازار خود باقی بمانند دنبال می شود.
  نوآوری مخرب: نوآوری مخرب زمانی رخ می دهد که شرکت های کوچکتر کسب و کارهای بزرگتر را به چالش بکشند.  بسته به بازارهایی که کسب‌وکارها در آن رقابت می‌کنند، می‌توان آن را به گروه‌هایی طبقه‌بندی کرد. اختلال ارزان قیمت به شرکت‌هایی اشاره می‌کند که وارد و ادعای بخشی را در پایین بازار موجود می‌کنند، در حالی که اختلال در بازار جدید نشان‌دهنده شرکت‌هایی است که یک بخش بازار اضافی را برای خدمت به یک بازار ایجاد می‌کنند.  پایگاه مشتری بازار موجود نمی رسد.
  موفق ترین شرکت ها هر دو نوع نوآوری را در استراتژی های تجاری خود گنجانده اند.  در حالی که حفظ موقعیت موجود در بازار مهم است، پیگیری رشد برای رقابتی بودن ضروری است.  همچنین به محافظت از یک کسب و کار در برابر سایر شرکت هایی که بر وضعیت آن تأثیر می گذارند کمک می کند.

  اهمیت نوآوری

  چالش های پیش بینی نشده در تجارت اجتناب ناپذیر هستند.  نوآوری می تواند به شما کمک کند که از منحنی جلوتر بمانید و شرکت خود را در این فرآیند رشد دهید.  در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که نوآوری برای کسب و کار شما بسیار مهم است:

  این امکان سازگاری را فراهم می کند: همه گیری اخیر COVID-19 تجارت را در مقیاسی عظیم مختل کرد.  عملیات معمول در طی چند ماه منسوخ شد.  بسیاری از کسب‌وکارها هنوز نتایج منفی این تغییر جهان را حفظ می‌کنند، زیرا به وضعیت موجود پایبند بوده‌اند.  نوآوری اغلب برای شرکت ها برای سازگاری و غلبه بر چالش های تغییر ضروری است.
  باعث رشد می شود: رکود می تواند برای کسب و کار شما بسیار مضر باشد.  دستیابی به رشد سازمانی و اقتصادی از طریق نوآوری کلیدی برای سرپا ماندن در دنیای پر رقابت امروزی است.
  کسب‌وکارها را از رقبایشان جدا می‌کند: بیشتر صنایع پر از رقبای متعددی هستند که محصولات یا خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند.  نوآوری می تواند کسب و کار شما را از دیگران متمایز کند.
  نوآوری و تفکر طراحی

  چندین ابزار نوآوری را در محل کار تشویق می کنند.  به عنوان مثال، وقتی مشخص کردن علت یک مشکل دشوار است، می‌توانید به رویکردهایی مانند حل خلاقانه مشکل روی بیاورید.  یکی از بهترین رویکردها برای نوآوری، اتخاذ ذهنیت تفکر طراحی است.

  تفکر طراحی یک ذهنیت مبتنی بر راه حل و انسان محور است.  این یک راه عملی برای استراتژی و طراحی با استفاده از بینش مشاهدات و تحقیقات است.

  • ۰۱/۰۵/۱۷
  • مدرس سرمایه گذاری اقتصاد و کسب وکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی